Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Aμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα...


(Τελικά καμιά πληροφορία δεν είναι άχρηστη...)

Τι γίνεται οταν η Μαργαρίτα Παπανδρέου(νομίζω ότι όλοι καταλάβατε για ποιανού μάνα λέω)
σχεδιάζει να νοικιάσει τα 10 στρέμματα που της αναλογούν σε εταιρία εκδηλώσεων?
Τώρα ποιο είναι το πρόβλημα μου?
Εγώ, πιστέψτε με,δεν έχω κανένα,δεν μπορώ να πω το ίδιο όμως και για τους γείτονες τους οποίους και θα υποβάλλει σε μεταμεσονύκτιες ταλαιπωρίες καθώς το κτήμα που τυγχάνει να είναι και η μόνιμη κατοικία της εν λόγω κυρίας, βρίσκεται σε κατοικημένη περιοχή!
Θα κάνουν τη νύχτα μέρα οι κάτοικοι της Αλμύρης. Εγώ ευτυχώς βρίσκομαι αρκετά μακριά ώστε να μην ενοχλούμαι.(ως κάτοικος πάντα,γιατί ως δημοσιογράφος αλλάζει.)


Τώρα θα μου πείτε,και που είναι η παρανομία?
Που είναι το κακό?
Γιατί την γυναίκα την κατηγορούμε?
Δεν την άγγιξε και αυτή η οικονομική κρίση για να θέλει business στα 90φευγα της?

Αυτό αναρωτιούνται και οι πολιτικοί παράγοντες της περιοχής οι οποίοι ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ να της δώσουν την πολυπόθητη άδεια για να προχωρήσει και με τις γραφειοκρατικές διαδικασίες (βλ. πολεοδομία και υγειονομικό).Δεν είναι και ότι καλύτερο όπως μου είπαν να τους κουβαληθούν οι αξιαγάπητοι σε αυτούς δημοσιογράφοι και κανάλια. Τρέχα γύρευε τώρα...Βεβαία,έχω μια υπόνοια ότι έπαιξε ρόλο ότι οι πολιτικοί παράγοντες είναι καλά ΠΑΣΟΚακια συμπεριλαμβανομένου του δημάρχου,για τον οποίο ουκ ολίγα έχουν ακουστεί. Φαντάζομαι ότι καταλάβατε με ποιόν τρόπο θα πάρει η Μαμά και τις υπόλοιπες άδειες.(σουτ!Δεν ντρέπεστε?Πως τολμήσατε να σκεφτείτε κάτι τέτοιο?)

Έτσι λοιπόν, ηΠΑΣΟΚοκρατούμενη Αλμυρή(και δεν μιλάω για την Μαργαρίτα) αλλά και για τα άλλα αθώα βλαστάρια του ΠΑΣΟΚ(Ευθυμίου. Κουτσόγιωργας, Τσοχατζόπουλος) θα κάνει την χάρη της Μαμάς γιατί αυτό άλλωστε τους συμβούλεψε και ο Δήμαρχος. Αχχχ εγώ τον Γιωργάκη λυπάμαι, που έχει μαλλιάσει η γλώσσα του για διαφάνεια και λοιπές άξιες που πρωτίστως δεν τηρούνται από την οικογένεια του αλλά...Αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου